Problem z logowaniem

UWAGA! Zmiana dotychczasowych danych do logowania
W związku ze zmianą platformy systemu dostępu do materiałów, w sierpniu 2018 wszystkie dotychczasowe loginy i hasła przestały być aktywne.

Informacja wraz z nowym loginem i hasłem została do Państwa wysłana z e-mailem zatytuowanym "WAŻNY KOMUNIKAT! Dot. indywidualnego loginu i hasła" z adresu odpowiadającego szkoleniu (np. [email protected], [email protected], [email protected] itd.)

Jeśli nie otrzymaliście Państwo wiadomości z nowym loginem, w pierwszej kolejności proszę sprawdzić foldery "Powiadomienia" / "Promocje" / "Spam" i podobne - zwłaszcza w przypadku poczty Gmail. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej.

Problem z niedochodzącą korespondencją.

Niektórzy dostawcy poczty email, jak np. GMail czy o2.pl, automatycznie analizują Twoją korespondencję i segregują ją przydzielając jej odpowiednie etykiety. Skuteczność tych rozwiązań zależy w ogromnym stopniu od profilu Twojej korespondencji.

Błędna klasyfikacja i związane z tym zagrożenia

Zdarza się, że Twoja korespondencja zostanie zakwalifikowana niezgodnie z jej prawdziwym przesłaniem. W zależności od systemu pocztowego oraz polityki dostawcy mogą zdarzyć się sytuacje, że wiadomość w ogóle nie pojawi się w Twojej skrzynce pocztowej, a Ty nie zostaniesz w żaden sposób o niej poinformowany.

Jakie wiadomości tam mogą trafić?

W zależności od profilu Twojej korespondencji jej kwalifikacja może się różnić. Rozwiązanie zostało zaprojektowane w celu walki z wiadomościami-śmieciami oraz nadużywaniem poczty email do celów marketingowych i tego typu poczta jest odfiltrowywana najczęściej.

Jednakże bardzo często zdarzają się sytuacje sklasyfikowania wiadomości błędnie. Nie ma żadnej reguły opisującej jakie wiadomości zostaną sklasyfikowane np. jako promocja i ominą Twoją skrzynkę pocztową bez żadnego powiadomienia - zazwyczaj są to reklamy, ale trafić tam mogą również bony zakupowe, pocztówka świąteczna od rodziny, zdjęcia z wesela lub zwykła korespondencja biznesowa. Algorytmy klasyfikujące nie są ogólne, a są dopasowane do Twojego profilu korespondencji - identyczna wiadomość może w jednej skrzynce zostać zakwalifikowana jako ważna wiadomość, a w drugiej jako Promocja. Zależy to m.in. od tego, jakie wiadomości w przeszłości oznaczone przez Ciebie zostały jako niechciane.

Gdzie znajduje się taka korespondencja?

W zależności od dostawcy, znajduje się ona pod różnie nazwanymi etykietami, przyciskami lub zakładkami w Twojej skrzynce pocztowej. Najpopularniejszy dostawca usług pocztowych, GMail klasyfikuje korespondencję na:

  • Społecznościowe
  • Promocje
  • Powiadomienia
  • Zakupy
  • Finanse
  • Spam
Aby zobaczyć tak zakwalifikowane wiadomości, kliknij w odpowiadający przycisk.
Jeżeli korzystasz z programów pocztowych, np. Outlooka lub Thunderbirda musisz zalogować się do swojej poczty przez przeglądarkę, ponieważ odfiltrowane wiadomości w ogóle nie zostaną ściągnięte.

Jak zapobiec błędnej klasyfikacji w przyszłości?

U wielu dostawców poczty, w tym w GMailu, funkcjonalności automatycznego klasyfikowania wiadomości nie da się wyłączyć.

Jedyną metodą poprawienia błędnej klasyfikacji jest regularne sprawdzanie (zwłaszcza w początkowym okresie) folderów z automatycznie klasyfikowaną korespondencją oraz oznaczanie jej poprawnie (przyciski o nazwach "Błędna klasyfikacja", "Nie promocje", "Nie powiadomienia", "Nie spam" lub podobne). Sprawdzenie tych folderów należy wykonać również zawsze, kiedy nie przyszła oczekiwana przez nas wiadomość - z ogromnym prawdopodobieństwem wiadomość znajduje się właśnie tam.

W przypadku niektórych dostawców poczty internetowej pomaga również dodanie nadawcy do swojej książki adresowej.

Aby zalogować się do materiałów potrzebna jest przeglądarka WWW (np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari itp.) w zaktualizowanej wersji, z włączoną obsługą skryptów.

Dane dostępowe otrzymujecie Państwo na podany przy rejestracji na kurs adres e-mail.

Logowanie odbywa się poprzez wypełnienie formularza przesłanym loginem oraz hasłem oraz kliknięcie przycisku "Zaloguj". Na podstawie loginu zostaniecie Państwo automatycznie przeniesieni na podstronę z właściwymi materiałami.

W przypadku, jeśli uczestniczyliście Państwo w więcej niż jednym szkoleniu (posiadacie 2 lub więcej różnych zestawów loginów i haseł), aby zobaczyć materiały z innego szkolenia należy użyć przycisku "Wyloguj" w prawej górej części ekranu, a następnie zalogować się nowymi danymi.

W przypadku problemów z procesem logowania proszę sprawdzić czy nie mają Państwo włączonej wtyczki blokującej reklamy AdBlock lub podobnej, a następnie wyłączyć ją dla strony materialy.dentalcom.pl (nasze strony nie zawierają reklam).

W przypadku braku możliwości zalogowania się lub utraty danych dostępowych prosimy o utworzenie zgłoszenia technicznego,
koniecznie w treści podając swoje dane oraz szkolenie/kurs, którego zgłoszenie dotyczy.
Kliknij, aby utworzyć nową wiadomość do [email protected]